Zeli Takarítás

 

  1.  Hogyan működik a Zeli?
  2.  Mi történik ha le kell mondanom a rendelést?
  3.  Az eredeti időtartam nem volt elég, hogy kitakarítsák otthonomat, mi történik ezután?
  4.  Mi történik ha a tísztitás nem volt megfelelő?
  5.  Hogyan értékelhetem a takarítót?
  6.  Otthon kell-e lennem a takarítás időtartama alatt?
  7.  Mi történik, ha a Zeli takarító nem jön a megbeszélt időben?
  8.  Kinek kell a takarító eszközöket biztosítania?
  9.  Hogyan működik a fizetés?
  10.  Kapok számlát?
  11.  Hol érhető el a Zeli szolgáltatás?
  12.  Hogyan vállalhatok takarítást?
  13.  Milyen takarítási eszközök ajánlottak, hogy legyenek itthon?
  14.  Az ablak tisztítás extra hány db ablakot tartalmaz?
  15.  Az ajtók tisztítás extra hány db ajtót tartalmaz?
  16.  Mit jelent a nagytakarítási extra?
  17.  Hogyan garantálja a Zeli a takarítók megbízhatóságát?
  18.  Hány Z-Clean takarító jön takarítani?

100% elégedettség 3 egyszerű lépésben

1.Hogyan működik a Zeli?

AZ-Clean Magyarország egyik legnagyobb takarítási szolgáltatásra szakosodott online platformja. A Zeli segítségével a felhasználók néhány klikkeléssel takarító szolgáltatást vehetnek igénybe.

100% elégedettség 3 egyszerű lépésben

Részletek megadása
  Terület nagyság, gyakoriság, extrák, időpont, cím.

Megerősítést küldünk
  Megtaláljuk az igényeidnek megfelelő takarítót, és értesítünk e-mailben és/vagy sms-ben.

Dőlj hátra és élvezd a szabadságot!
  A munkát hagyd ránk.

2.Mi történik ha le kell mondanom a rendelést?

A lemondási feltételeink lehetővé teszik, hogy töröld rendelésed 48 órával a takarítás megkezdése előtt. Ha a két napos határídőn belül mondod le foglalásod, 1 órányi lemondási díj kerül felszámításra.

3.Az eredeti időtartam nem volt elég, hogy kitakarítsák otthonomat, mi történik ezután?

Ebben az esetben a takarító értesít minket a túlóra időtartamáról. Mi felvesszük Veled a kapcsolatot jóváhagyásáért. A minimális tisztítási időtartam 2 óra, míg a maximum 12.

4.Mi történik ha a tísztitás nem volt megfelelő?

A takarítóink mindent megtesznek annak érdekében, hogy patyolat tiszta legyen otthonod, azonban ha mégis elégedetlen lennél a szolgáltatással lépj velünk kapcsolatba az zelitakaritas@t-online.hu e-mail címen vagy hívd a +3620/275-0557-es vevőszolgálati forródrótunkat.

5.Hogyan értékelhetem a takarítót?

A takarítás befejezése után küldünk Neked egy e-mailt egy rövid kérdőívvel a tapasztalataidról.

6.Otthon kell-e lennem a takarítás időtartama alatt?

Nem kell, élvezd a szabadságot, a munkát hagyd ránk.

7.Mi történik, ha a Zeli takarító nem jön a megbeszélt időben?

Ha a takarító késik a megbeszélt időpontról, értesíteni fogunk Téged a késés hosszáról. Amennyiben ez Számodra nem megfelelő, átütemezzük a takarítást egy másik, Neked is megfelelő időpontra.

8.Kinek kell a takarító eszközöket biztosítania?

Egyelőre a háztartásoknak kell minden takarító eszközt biztosítaniuk.

9.Hogyan működik a fizetés?

Ahogyan te szeretnéd! A takarítási díjat kifizetheted készpénzben a takarítónál illetve bankkártyás és átutalásos fizetésre is lehetőséged van.

10.Kapok számlát?

Természetesen, e-mail formájában küldjük Neked a bizonylatot.

11.Hol érhető el a Zeli szolgáltatás?

Jelenleg a Budapesti lakosok tudnak élni a Zeli nyújtotta előnyökkel, az ország többi részén pedig hamarosan indulunk!

12.Hogyan vállalhatok takarítást?

Amennyiben takarítói tapasztalattal rendelkezel, látogasd meg a Legyél Zeli takarító oldalt

13.Milyen takarítási eszközök ajánlottak, hogy legyenek itthon?

Tisztítószerek (wc-tisztitó, általános tisztítószer, ablak tisztító, vizkőoldó, surolószer, mosószer és zsír oldószer) 
Takarító eszközök (Felmosó rongy és vödör, seprű és lapát, portörlő vagy porrongy) 
Porszívó 
4 törlőkendő: 
- Fürdőszobához 
- WC-hez 
- Konyhához 
- Egyéb felületekhez 
Szivacs

14.Az ablak tisztítás extra hány db ablakot tartalmaz?

Az extránk a háztartásban található összes ablakra vonatkozik, illetve a szegélyekre is.

15.Az ajtók tisztítás extra hány db ajtót tartalmaz?

Az extránk a háztartásban található összes ajtóra vonatkozik, illetve a szegélyekre is.

16.Mit jelent a nagytakarítási extra?

A nagytakarítási extránk az alaptakarítás időbeni kibővítését jelenti. Olyan esetekben ajánljunk amikor:
• Beköltözés előtt 
• Felújítás után 
• Amikor már teljes a „káosz” 
• Bejárónői feladatokra is szükség van 
Fontos, hogy további extrákat (ablaktisztítás stb.) nem takar a nagytakarítási extra

17.Hogyan garantálja a Zeli a takarítók megbízhatóságát?

Tudjuk, hogy a takarítás bizalmi pozíció, ezért csak olyan emberekkel dolgozunk együtt, akiket a saját háztartásunkba is örömmel engednénk be! 
Minden takarító kollégánk egy szigorú háttérellenőrzésen megy keresztül. A lekövethető referenciákon túl, erkölcsi bizonyítványt és egészségügyi papírokat is bekérünk a kollégáktól, ezen felül minden takarítót egy profi HR csapat interjúztat!

18.Hány Zeli takarító jön takarítani?

Ez a háztartás méretétől és extrák számától függ. Ha több kollégánk érkezik, nincsen felár, mindig az oldalon szereplő fix díjakat kell megfizetni.

Van kérdésed?

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és mi hamarosan válaszolunk

Neved

E-mail cím

Tárgy

Üzenet

KÜLDÉS